06-52 44 13 14
Voor een lichter leven

Slaapmeditaties

beterslapenOnline Meditatieprogramma – Beter Slapen

 

Ben je een professional met druk en veeleisend werk?

  • Hoe voorkom je dat je omvalt juist in periodes dat je op je werk en thuis onmisbaar bent?
  • Wat helpt je om helder te denken en alert te kunnen inspelen op wat nodig is?
  • Hoe kan je nog meer floreren in je werk?
  • Wil je dieper en beter slapen om makkelijker te herstellen van stress?

Dan kan dit online programma waardevol voor je zijn.

 

Gebrek aan diepe slaap leidt namelijk tot:

  • Emotionele instabiliteit zoals onzekerheid, frustratie, cynisme.
  • Cognitief disfunctioneren zoals problemen met het geheugen, concentratie, reactiesnelheid en besluitvaardigheid.
  • Fysieke problemen zoals vermoeidheid en aantasting van het immuunsysteem.

 

Minder slaap om beter te presteren is geen goed idee. De kans is groot dat je werk eronder gaat lijden.  

Inmiddels weet ik dat tekort aan goede slaap me in een negatieve spiraal van stress kan brengen. Dus zorg ik goed voor mijn slaapritme en mediteer ik dagelijks. Dat helpt me om me helder te voelen en emotioneel stabiel te blijven.

 

Zowel slapen als mediteren zijn belangrijke factoren bij herstel van stress. Je laadt je er door op. 

Ik merk dat als ik ‘s morgens wakker word, ik een aangename zachtheid voel als een verrukkelijke omhulling vanuit de slaap. Ik vind het prettig om de tijd te hebben daarvan te genieten voor ik opsta.

 

Ik heb inmiddels tientallen cliënten gecoacht die last hadden van stress.

Eén van de factoren die hen het snelst weer op de been hielpen was meer en dieper te gaan slapen.

Een cliënt van me voelde zich vaak cynisch en bleek bijna burn-out te zijn. Hij was echter onmisbaar voor zijn werk door de kennis die hij had die niemand anders in huis had. Bovendien hield hij een project gaande dat van cruciaal belang was voor de organisatie. Zijn werkgever kon zich niet veroorloven dat hij zich ziek zou melden. Ik heb de cliënt gecoacht op zijn slaapgewoontes en heb hem begeleid met meditaties. Hij heeft kunnen herstellen van zijn hoge stressniveau terwijl hij bezig bleef met zijn project. Inmiddels zit hij lekkerder in zijn vel en is niet meer cynisch.

 

Junge Frau mit Schlafproblemen

 

Slaap is een belangrijke factor in het verminderen van stress en om beter te floreren in je werk:

  • Je kunt je makkelijker ontspannen.
  • Je voelt je uitgeruster,
  • optimistischer,
  • creatiever.
  • Je kunt beter met tegenslag omgaan.
  • Je ziet je prioriteiten beter
  • en je voelt je evenwichtiger.

 

Deze slaapmeditaties zijn speciaal bedoeld voor professionals met een drukke veeleisende baan die dieper en beter willen slapen.

Het is bedoeld voor mensen die:

  • dieper willen slapen en meer profijt willen hebben van slaap.
  • lichte tot middelzware slaapproblemen hebben.
  • Zich hoge doelen stellen in hun werk.
  • Misschien ook thuis aandacht moeten geven aan (jonge) kinderen,
  • of mantelzorger zijn.

De intentie van dit meditatieprogramma is dat je:

  • meer innerlijke rust gaat ervaren.
  • meer ontspant ook als je niet slaapt.
  • milder met jezelf leert omgaan, ook als je nog niet slaapt.

En het programma heeft meditaties die erop op gefocust zijn dat je:

  • Eerder in slaap valt,
  • dieper slaapt,
  • minder vaak wakker wordt ‘s nachts,
  • makkelijker in slaap valt als je wakker wordt,
  • uitgerust op gaat staan,
  • vaker een powernap kan nemen om je op te laden.

 

wake up

 

Ervaring van een klant.

Jeannette Groenewoud, Theaterregisseur en dramatherapeut: Op slapeloze momenten te kunnen terugvallen op de ontspanning en geruststelling van dit programma is zzzzz! 

Prijs

De prijs is € 87.

Dit krijg je ervoor:

  • elf meditatieopnames die je steeds kunt herhalen.
  • vijf e-mails met praktische informatie en adviezen over slaap.
  • in een periode van 16 dagen.
  • en aanwijzingen hoe de meditaties te gebruiken.
  • Je hoeft nergens naartoe en kunt het programma in je eigen tempo volgen.

Het gaat om begeleide meditaties met muziek die je hersengolven harmoniseert. Soms maak ik meditatieve klanken bij de meditaties. Het geheel is opgenomen in een studio voor publiek. De opnames zijn bewerkt zodat er geen storende geluiden op de opnames voorkomen.

Garantie: Mocht het programma je om wat voor reden dan ook niet bevallen, laat het me weten, dan stort ik je het geld probleemloos terug.

 

Geef je op

 

Ps: De slaapmeditaties trainen je brein in meer mildheid naar jezelf, wat gewoon heel prettig voelt!

 

Over mij

Ik ben sociaal psycholoog, meditatielerares en burn-outcoach. Met mijn ervaring en kennis van meditatie, cognitieve therapie en burn-out ben ik tot dit meditatieprogramma gekomen. Ik heb als amateurzangeres van jongs af aan mijn stem geschoold in klassieke zang en het maken van meditatieve klanken.

 

Reactie van een coachcliënt:

‘Ik zou Annemieke bij iedereen aan kunnen raden. Als ik een cijfer zou moeten geven scoort zij bij mij een 9. Een half jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik drie keer per week zou mediteren. Sommige technieken hebben mij net buiten mijn comfort zone gebracht, maar Annemieke heeft mij zodanig snel op mijn gemak gesteld dat ik geen moment getwijfeld heb om nieuwe dingen uit te proberen. Annemieke straalt rust uit.

 

Veelgestelde vragen:

Vraag 1: ‘Ik ben niet gewend om mp3-bestanden te downloaden. Hoe doe ik dat?’

In de eerste e-mail van het programma vind je een uitgebreide uitleg hoe je mp3-opnames kan downloaden en gebruiken.

Vraag 2: ‘Ik ben al langer overbelast en slaap heel slecht. Is het programma voor mij geschikt?’

Dat zou kunnen, maar misschien is er meer nodig dan een meditatieprogramma om dit op te lossen. Je kunt een Energy CheckUp doen om te laten nagaan of je niet overspannen of burn-out bent.

Vraag 3: ‘In welke gevallen kan ik de slaapmeditaties beter niet gebruiken?’

Als je last hebt van een psychologische afwijking (zoals depressie, of obsessive compulsive disorder) of slaap apneu is er meer begeleiding nodig dan waar ik expertise voor heb. Als je slaappillen gebruikt is het belangrijk dat je overlegt met je huisarts of slaapmeditaties passend zijn. Als je zware slaapproblemen hebt is je huisarts de aangewezen persoon om je verder te helpen of door te verwijzen.

Vraag 4: Hoe lang duurt het programma?

De doorlooptijd van het programma is 16 dagen. Je kunt de meditatieopnames zo vaak herhalen als je wilt.

Vraag 5: Moet ik de opnames gelijk downloaden? Het komt me voorlopig niet uit om dat te doen.

Je kunt de meditatieopnames downloaden en beluisteren op een moment dat het je uitkomt. De opnames blijven voor je beschikbaar. Je kunt ze zo vaak downloaden als je wilt.

Geef je op

Laatste berichten

Contactgegevens

Neuweg 447
1215 JC Hilversum
06 52441314
KvK Hilversum: 3206 4560
annemieke@rozemondcoaching.nl

View Annemieke Rozemond's profile on LinkedIn

Opgave nieuwsbrief

Ontvang drie rustgevende meditaties.

Geef je hier op